Veelgestelde vragen

Abonnement afsluiten

Je kunt ook eenmalig een Beerbox aan huis krijgen. Hiervoor kies je The Local Experience en zet je deze stop na ontvangst van je box of bestel je simpelweg een losse Beerbox. Maar we hopen je natuurlijk liever langer blij te maken met de smaken uit de regio.

Wij werken niet met een opzegtermijn. Je kan ten alle tijden je abonnement stopzetten. Omdat je altijd een maand vooruit betaald kan het zo zijn dat je nog recht hebt op een Beerbox nadat je jouw abonnement hebt stopgezet. Hier zal je een mail over ontvangen.

Je kan ten alle tijden je abonnement stopzetten. Omdat je altijd een maand vooruit betaald kan het zo zijn dat je nog recht hebt op een Beerbox nadat je jouw abonnement hebt stopgezet. Hier zal je een mail over ontvangen.

Het is altijd mogelijk je abonnement te pauzeren. Handig als je op vakantie bent of nog een flinke voorraad hebt staan!

Wij werken samen met brouwers die unieke speciaalbieren brouwen. Stuk voor stuk met een eigen verhaal en receptuur. De manuren en recepturen van de verschillende bieren zorgen daardoor voor uiteenlopende prijzen.

Super simpel! Je kiest het smaakprofiel die jij graag wilt, met het aantal bieren (6, 8 of 10) dat bij jou past. Vervolgens maak je een account aan en ben je lid van een bijzondere community en ontvang je maandelijks verschillende lokale speciaalbieren uit Nederland.

Betalingen

Bij het starten van je abonnement heb je VOF The Beerbox toestemming gegeven om automatisch af te schrijven. Wij schrijven het bedrag alleen af als we een Beerbox naar je verzenden. Bij het pauzeren of stopzetten van je abonnement wordt er niks meer afgeschreven totdat jij zelf weer een aanpassing maakt in jouw account.

Je kan een afschrijving stoppen door je abonnement op te zeggen als je geen openstaande betaling hebt. Je kan ten alle tijden je abonnement in je account stopzetten.

Je kan je (betaal)gegevens wijzigen via jouw klantpagina.

Wij hanteren geen kosten voor het opzeggen van je abonnement. Dit is dus geheel kosteloos.

De afschrijving vindt maandelijks plaats op de datum waarop jij je abonnement hebt afgesloten.

Overige vragen

The Beerbox kan nooit genoeg krijgen van de diverse lokale biersmaken. Wij staan altijd open voor nieuwe smaken en leuke initiatieven. Mail ons gerust via partners@thebeerbox.nl en dan komen wij graag in contact.

Je kan ons bereiken via de contactpagina.

Als reseller zorgt The Beerbox ervoor om het marktaandeel van brouwerijen te vergroten door hun unieke bieren aan te bieden. Dit betekent dat The Beerbox zelf (nog) niet haar eigen bier brouwt.

Verzenden en ontvangen

Wij adviseren je om de bieren na ontvangst minimaal 2 uur te laten staan, zo voorkom je een te hoge druk. Daarnaast is het natuurlijk het beste om de bieren op de gewenste temperatuur brengen. Zo geniet je nog beter van de unieke smaken.

Via de Online Verzendservice van DPD kun je zelf een label aanmaken, printen en op je pakket plakken. Bij ‘Wie is de ontvanger?’ vul je het retouradres in onder aan deze tekst. Breng vervolgens jouw Beerbox naar een Pickup parcelshop bij jou in de buurt. Houd wel rekening met het maximale gewicht (20 kg) dat je mag versturen via het Pickup parcelshop netwerk. Als je Beerbox zwaarder is dan toegestaan, neem dan contact met ons op.

Retouradres:
Achter de Wal 9
9636 BN Zuidbroek

De retourkosten van het terugsturen van een Beerbox zijn voor rekening van de klant. De retourkosten bij beschadiging of defecten zijn voor rekening van The Beerbox. Een verschuldigd bedrag wordt zo spoedig mogelijk op je rekening gestort.

Gedurende het jaar zijn er in verschillende landen nationale feestdagen. Pakketten in de uitlevering kunnen hierdoor vertraging oplopen. Met nationale feest- en gedenkdagen kunnen levertijden afwijken ten gevolge van de dienstregeling bij onze pakketdiensten. Dit zal altijd aangegeven worden bij de track & trace van je Beerbox.

Was je niet thuis op het moment dat de pakketdienst is langs geweest om je Beerbox te bezorgen? Dan proberen zij je Beerbox op een later moment opnieuw te bezorgen of zullen zij deze afleveren bij een pickup point bij jou in de buurt. Check daarom altijd je track & trace om te laatste updates te vinden over de levering van je Beerbox. Omdat wij met verschillende pakketdiensten werken verschillen de afspraken met de leveranciers.

Voor de bezorging van je Beerbox werken wij samen met verschillende pakketdiensten. DPD en DHL zijn de pakketdiensten die wij het voornaamste inzetten.

Boven de €75,- verzenden wij gratis. Onder de €75,- worden naderhand extra kosten gerekend op de afrekenpagina. Voor de postcodegebieden: 1156, 1791-1797, 8881-8884, 8891-8897, 8899, 9161-9164 en 9166 wordt een toeslag over de verzending gerekend. Deze extra kosten zijn ook voor rekening van de klant.

Wanneer je bestelling niet in goede orde is ontvangen (beschadigd of defect), kan je het artikel in originele staat en verpakking retourneren of ruilen. Het is niet mogelijk om een bier te retourneren wanneer deze niet naar wens is qua smaak. De retourkosten bij beschadiging of defecten zijn voor rekening van The Beerbox.

Graag willen we je verzoeken een mail te sturen naar info@thebeerbox.nl met je naam en klantnummer. Wij zorgen dan voor een passende oplossing.

Sinds juli 2021 zijn de regels rondom de alcoholwetgeving aangescherpt, hierdoor is de bezorger verplicht om (bij twijfel) een 18+ leeftijdscheck aan de deur uit te voeren. Dit betekent dat je voor ontvangst je moet kunnen legitimeren tot 25 jaar.

Wij proberen jouw bestelling z.s.m. te versturen. Voor de losse bieren en Beerboxen geldt dat binnen 3 werkdagen jouw bestelling wordt verstuurd naar het opgegeven adres. Voor de abonnementen zijn specifieke leverdata vastgesteld.

De eerste maand plaats je een Pre-order, doe je dit voor de 23e van de maand dan ontvang je je Beerbox rond de 1ste van de volgende maand (+- maximaal 3 werkdagen). Dit doen we om de kwaliteit van de bieren te waarborgen en er zeker van te zijn dat er voldoende bieren voorradig zijn. Vervolgens versturen wij jouw Beerbox altijd rondom de 1ste van de maand (+- maximaal 3 werkdagen).

Wanneer je een abonnement afsluit plaats je een Pre-order. Dit betekent dat je een altijd een maand voorruit betaald. Dit is nodig om de kwaliteit van de bieren te waarborgen, zodat jij optimaal kunt genieten wanneer je onze Beerbox ontvangt. Voor de losse bieren en Beerboxen geldt dat binnen 3 werkdagen jouw bestelling wordt verstuurd naar het opgegeven adres.